هبوط اشک

ساخت وبلاگ

همیشه اینطور نیست که آدمهایی که دوستت دارند برای همیشه دوستت داشته باشند، شاید هم برای همیشه دوستت داشته باشند اما برای همیشه با تو نمی مانند و تو، یک روز از خواب بیدار میشوی و میبینی اویی که دوستت داشته بی هوا و یکهو رفته و خروار خروار خاطره جاگذاشته توی قلبت و خروار خروار حسرت روی دوشت و تو می مانی و یک عمر این پرسش بی پاسخ که چرا بلد نیستی کسانی را که دوستت دارند دوستشان داشته باشی.

هبوط اشک...
ما را در سایت هبوط اشک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 6mahanta8 بازدید : 164 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:46

ارغوان چارقدش رو سرش کرد، بلند شد سرش رو از میون پنجره نیمه باز برد بیرون، نیم تنه برهنه شو کش داد و تا کمر از پنجره آویزون شد و دست دراز کرد تا تنها اناری که تو بالاترین شاخه درخت مونده بود رو بچینه، نوک انگشتاش رسید به انار، ارغوان نگاهش به آسمون بود و میشنید که  پرنده ها بهش میگفتن میرن که تو پرو بمیرن، انار روی زمین افتاد و ترک خورد و رنگ قرمزش سنگ فرش رو پوشوند، چارقد ارغوان روی شاخه موند و ارغوان همراه پرنده ها می رفت که تو پرو بمیره.

هبوط اشک...
ما را در سایت هبوط اشک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 6mahanta8 بازدید : 154 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:46

با چشمانی که به تیرگی شب شبیخون زده اند به کدام نقطه از تاریخ نقب زده ای که بودنت، فرسنگ ها بعید است و دور، به کدام قصه عاشقانه سفر کرده ای که مجنون بر لیلی نگاهت کرنش می کند، به کدام جوخه فرمان آتش داده ای که هویدا حلاج وار سر دار را طلب میکند و در کدامین آیه نازل شده ای که سهراب محمد وار به معراج می خواندت.

هبوط اشک...
ما را در سایت هبوط اشک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 6mahanta8 بازدید : 177 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:46

و من یک روز نشستم و فکر کردم، حالا فکرتان هم جای بدی نرود. جای بدی ننشستم، در اتاقم روی تخت یا شاید هم صندلی، البته شک دارم نشسته باشم، چون من اصولا آدم تنبلی هستم و هر جا فرصتش باشد دراز خواهم کشید، هبوط اشک...
ما را در سایت هبوط اشک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 6mahanta8 بازدید : 162 تاريخ : شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:46